Găsesc în Dilema Veche din Anul IV, nr.168 - 30 aprilie 2007 următoarea notaţie:
● Bunicul meu de la Horezu a agăţat de copacii din grădină, folosind banda unei casete audio, nişte CD-uri de-ale mele mai vechi. CD-urile se învîrt toată ziua în adierea vîntului, reflectînd în toate direcţiile lumina soarelui şi protejînd astfel puii de găină şi bobocii de raţă de viclenele coţofene ce dau tîrcoale grădinii. Întrebare pentru Dan Popescu, Oana Tănase, Ştefan Tiron ş.cl.: a realizat bunicul meu o instalaţie de artă contemporană outdoor?! (M. C.).
Acronimul pus după cei trei coriferi ai artei contemporane se referă la ceilalţi. Eu încadrându-mă la "divizia" ăilalţi, mă pot da şi eu cu părerea. O voi spune franc: NU, intervenţia închipuită de bunicul de la Horezu nu are statut de instalaţie, în orişice caz ea aminteşte oarecum de gestul expunerii pe garduri a lăicerelor puse la uscat, a oalelor înfipte în araci, a farfuriilor şi cratiţelor din copacii Maramureşului... Cu câteva decenii în urmă excentricul şi enigmaticul Andrei Cădere (1934-1978), părintele "bastonului" conceptual, se încânta în faţa ţoalelor zdrenţuite întinse la soare, de pe gardurile de lemn de la 2 mai. Le considera "instalaţii" par excelence... Artistul consemna, de fapt, o poezie abisală, ancestrală şi mitică.