Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Recherche

16 juillet 2010 5 16 /07 /juillet /2010 11:38

Vladimir Electra Piata Victoriei

Au trecut mulţi ani până să mă decid să-mi iau o bicicletă! Ei bine, s-a înfăptuit. E de la firma Electra, modelul: "Amsterdam". Redescopăr Bucureştiul de la înalţimea acesteia, şi trebuie să spun că nu arată chiar aşa deplorabil, cum scrie presa. Îmi spunea chiar zilele trecute un amic, că oraşul nostru nu stă rău deloc la acest capitol: numărul de biciclişti e mai impresionant decît al altor capitale din estul european. Se poate, nu deţin statistici. Dar uite că o afirmă şi alţii, străinii, că e minunat să călătoreşti cu bicla prin această ţară. Şi eu o să ajung să cred că este aşa. După ce voi face primele drumuri în afara urbei. Deocamdată -- testez mersul în traficul congestionat sau nu, pistele neghiob realizate, trotuarele şi bordurile fără rampă etc. Soarele, prezent în cîteva ipostaze pe biciclu (apărătoarea pentru roata din spate, sonerie, cadru, şa), binedispune şoferii, pietonii, copiii, pe alţi biciclişti. Zilele trecute un vecin mai în vîrstă îmi spunea că soarele era un simbol electoral, în era instaurării comunismului...eu doresc ca acest soare stilizat să aducă voie bună, inspiraţie, zîmbete, speranţă într-o lume mai curată (din toate punctele de vedere).

 

Ieri a fost Sfîntul Vladimir.

 

foto: Cristian Petre.  

Partager cet article
Repost0

commentaires

L
<br /> <br /> si eu ma plimb uneori cu bici dar numai in parc, prin oras mi'e cam teama!<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
V
<br /> <br /> MULTUMESC tuturor -- pentru interes, sugestii, reactii! Promit sa informez, sa scriu si sa cuget la tot ce vad si inteleg incalecat pe biciclu, dar si in afara acesteia. Mai ales: la masa de<br /> scris, cu pixul, cu creionul sau cu tastatura in fata!<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
A
<br /> <br /> Mda, sau cum? Lumea se schimba - putem reveni la doua roti renuntand la cele patru, care au devenit ratiune si sens pentru posesorii de bolizi si 4 / 4? Nu cred. Dar e clar ca ceva esential se<br /> metamorfozeaza)<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
T
<br /> <br /> Subscriu la toate scrise de tine, Vladimir!<br /> <br /> <br /> Imi pare rau ca reactionez cu intarziere, dar e mai bine asa decat deloc. Lumea vazuta de pe saua bicicletei poate fi poetica si pofticioasa...<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
V
<br /> <br /> O bita-i tare buna treaba,<br /> <br /> <br /> sa ai grija de ea :)<br /> <br /> <br /> trebuie sa ajustezi spiritul de observatie la un plus de viteza si inaltime, imi place cum suna, poate fac si eu o asemenea achizitie :)<br /> <br /> <br />  <br /> <br /> <br /> atentie la gropi!<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre