Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Recherche

15 novembre 2007 4 15 /11 /novembre /2007 20:33

Încet, încet triez materialul fotografic adunat în luna septembrie, când am fost în Basarabia. Am dat şi peste această ano(r)malie arhitecturală, descoperită în satul Vorniceni, din r.Străşeni. M-am tot întrebat ce funcţie poate avea acest "ziggurat", aflat la ieşirea din sat, pe marginea şoselei. Locuinţă? Palat? "Turn de fildeş"? Îl poate defini cineva?

 Tipul acesta de "arhitectură" nu mai lasă nici un dubiu că nu banii lipsesc din preajma lor, ci elementarul bun-simţ, imaginaţia, profesionalismul, cunoaşterea disciplinei...

Partager cet article
Repost0

commentaires

P
domnu Bulat, proprietarul acestei case isi creaza "opera" de ani buni (sa fie vreo 20? poate mai mult...). Partea buna (si proasta, totodata) e ca aceasta casa va dainui, pt ca omu, chiar daca face un kitch, il construieste bine. ma gandesc cu groaza ca va dainui mai mult de-un secol. cat despre "sat uitat de lume", permiteti-mi sa nu fiu de acord. cate sate basarabene ati cutreerat? dar din Romania?daca ati vazut macar 5, veti sti sa faceti deosebirea.tot respectul!
Répondre
V
Poate translatat? Sau transmutat....
Répondre
M
cred ca e mausoleul lui Teodoric (de la Ravenna), transmitat in Basarabia...
Répondre
V
Mizam pe o participare mai implicată la această afişare...Credeam că şocul trăit de mine în acel sat uitat de lume să comunice mai mult celor ce văd imaginea cu pricina. Căci e o anomalie imposibil de explicat...dar se pot construi diverse ipoteze(scrisesem iniţial impoteze - ce cuvânt dadaist!). Ce pot spune aproape cu certitudine acum, e că proprietarul fusese plecat pe afară şi a văzut ceva similar la periferiile civilizaţiei occidentale:))))
Répondre
M
          Buna ziua....Ma numesc Cristina si am si eu un blog ca acesta....dar in franceza....am o problema......de ceva timp nu mai pot primi comentarii,deoarece cred ca am activat ceva ce nu trebuia si nu  stiu ce si cum sa rezolv....Intrebarea mea este daca cumva pot rezolva....Sunt la inceput de drum si nu stiu prea multe....Daca cumva stiti,lasa-ti un mesaj pe site-ul meu,deoarece o sa primesc comentariul doar in casuta de e-mail....Deci de pus comentarii se poate,dar nu apar in blog,ci doar in casuta de e-mail...Va multumesc....Imi place mult blogul dumneavoastra....Felicitari!
Répondre