Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Recherche

1 mars 2013 5 01 /03 /mars /2013 14:40

fier calcat Birmania

 

Printre multele emisiuni filatelice naţionale din 2012, au fost şi două mai neobişnuite (deşi ce fel de obişnuinţă se poate aşeza în domeniul filatelic?!) - FIARE DE CĂLCAT, una în februarie, şi alta în septembrie. Ambele au avut 12 modele de fiare de călcat, conservate în colecţii româneşti. La finele lui octombrie am primit un plic pe care le-am descoperit pe acestea.

 

Din punctul meu de vedere cel mai ingenios şi neaşteptat model este tocmai acesta, conceput şi realizat în Birmania, în veacul al XIX-lea, care întruchipează forma unei păsări de apă, de la care te-ai aştepta la orice, numai să calce haine şi altele asemenea, nu... Dar iată că ingeniozitatea umană a determinat-o să facă şi asta. Doar că nu pricep cum era mînuită această piesă, încinsă fiind?

Pentru mine cel puţin este o nebunoasă...

Partager cet article
Repost0

commentaires

V
<br /> @Cora_,<br /> <br /> <br />  <br /> <br /> <br /> și mie mi se părea la fel, dar nu eram sigur, ziceam să întreb lumea! Mulțam.<br /> <br /> <br /> Întîi vine cu coada în față, apoi iar cu ciocul, asta-mi amintește de albanezi, parcă, pentru care formula de afirmare este prin mișcarea inversă a capului, decît o facem noi, de exemplu!<br />
Répondre
C
<br /> Ei cum? Mie-mi pare ca are cioc-maner , doar ca merge mai intai "cu spatele" si abia apoi cu fata. Dar cine se asteapta la asa ceva??? :)<br /> <br /> <br /> Daca nu e asta scenariul, ar trebui tinuta de aripi in timp ce calci, ceea ce ar fi chiar greu, iti spune o gospodina...:)))<br />
Répondre